wtorek, 24 września 2013

Liebster Award

Nie spodziewałam się, że Liebster Award dalej funkcjonuje... A może to moje wakacyjne zacofanie blogowe dalej daje o sobie znać ? ^^
W każdym bądź razie zostałam nominowana do Libster Award przez Cho Yosei, która zadała mi następujące pytania:


1. Co zainspirowało cię do stworzenia takiego bloga?
2. Czy coś cię inspiruje? Piosenka, a może jakiś inny pisarz?
3. Od kiedy piszesz?
4. Lubisz Sabaton? Jeśli tak, ulubiona piosenka?
5. Ulubiony kolor?
6. Masz jakieś zwierzę? Jeśli tak, jakie? Jeśli nie, jakie chciałabyś mieć?
7. Jakie anime oglądasz, jakie mangi czytasz?
8. Lubisz poznawać nowych ludzi?
9. Jakie cechy charakteru dałabyś sobie?
10. Lubisz Deidarę z "Naruto"?
11. Jakie książki czytasz?

Zgodnie z zasadą Liebster Award, podaję moje odpowiedzi:

1. Co zainspirowało cię do stworzenia takiego bloga?
Fakt, że mam spaczony umysł, a nie udało mi się nigdzie znaleźć bloga tak patologicznego. Postanowiłam stworzyć własną, patologiczną historię o Wróżkach, która poruszałaby najciemniejsze zakamarki natury ludzkiej.

2. Czy coś cię inspiruje? Piosenka, a może jakiś inny pisarz?
Owszem, jestem uzależniona od muzyki, jednak rzadko zdarza mi się, by mnie inspirowała. Raz na jakiś czas jakaś piosenka natchnie mnie na stworzenie konkretnej akcji, jednak rzadko kiedy to się zdarza. Co do pisarzy... Podziwiam ich. Podziwiam, że im się udało. Podziwiam ich umiejętności. Jednak żaden z nich nie wpłynął na to, że zajęłam się pisarską twórczością.

3. Od kiedy piszesz?
Zbyt wiele lat, bym mogła zapamiętać. Tak na oko z osiem lat to mojej praktyki pisarskiej będzie. Może nawet trochę więcej, piszę już ho, ho, ile czasu.

4. Lubisz Sabaton? Jeśli tak, ulubiona piosenka?
Przykro mi, nie słuchałam ich jeszcze nigdy.

5. Ulubiony kolor?
Niebieski.

6. Masz jakieś zwierzę? Jeśli tak, jakie? Jeśli nie, jakie chciałabyś mieć?
Mam kota i psa.

7. Jakie anime oglądasz, jakie mangi czytasz?
Ostatnio moja faza na A&M ograniczyła się znacznie. Jakoś tak... Moja lista do obczajenia się zwiększa, zaś praktycznie nic z niej nie ubywa. 
Oglądam ostatnio tylko trzy anime : "Naruto", "Shingeki no Kyojin" i "Watashi ga monetai no wa dou kangaetemo omaera ga warui!".
Z mang mam niedokończonego "Rave Master", a czytam (i kolekcjonuję) "Demon Maiden Zakuro", "Carciphona", "Pandora Hearts", "Spice&Wolf", "Puella Magi Madoka Magica", "Opowieści Panny Młodej", "FullMetal Alchemist", "Karneval".

8. Lubisz poznawać nowych ludzi?
Nie, nie lubię. Jestem osobą zamkniętą w sobie i nie umiem rozmawiać z innymi ludźmi.

9. Jakie cechy charakteru dałabyś sobie?
Więcej sumienności. Mam miliony postanowień, a żadnego się nie trzymam.

10. Lubisz Deidarę z "Naruto"?
Może nie jest to moja ulubiona postać, jednak owszem, lubię go.

11. Jakie książki czytasz?
Głównie fantastyczne.

Chyba powinnam kogoś nominować, prawda?
Sęk w tym, że dawno mnie na bloggerze nie było i mam zaległości. A co za tym idzie, sama nie wiem, kto już był nominowany a kto jeszcze nie. Dlatego, wybaczcie kasztanki, powstrzymam się przed nominacjami.

4 komentarze:

  1. Ho !
    Też oglądam "Shingeki no Kyojin " ( HANJI, RIVAILLE, ANNIE ;3 ) :) .Też czytam książki fantastyczne, ale lubię poznawać nowych ludzi ^^.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. "Shingeki no Kyojin" to moje ulubione anime, jedno z najlepszych! Książki fantastyczne... mam ich sporo w domu, ale lubię poznawać nowych ludzi, tak jak koleżanka u góry. I serdecznie zapraszam na mój blog! http://aoidragonopowiadaniafanfiki.blogspot.com/ Więc do następnego !!!

    Pozdrawiam, Ka-chan

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powiem, że "Shingeki no Kyojin" to najlepsze anime. Jest wyjątkowe, ciekawe i ukazuje naturę człowieka, owszem. Jednak nie powiem, że to najlepsze anime. Dla mnie to "Air", "Angel Beats", "Clannad" i "Usagi drop" to anime górujące na pierwszych miejscach mojej listy zajebistości. "Shingeki no Kyojin" ląduje trochę niżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, u mnie to właśnie anime zajmuje pierwsze miejsce, zaraz koło Sukitte Li Na Yo :-) .Dwa różniące się anime jednak górują :-)

      Usuń

Komentarze zaklepujące miejscówkę będą kasowane bez względu na pozostałą treść komentarza.